niedziela, 17 sierpnia 2014

Jesieni witaj!

Chociaż w kalendarzu widzimy, że do jesieni został nam aż miesiąc, to i tak z dnia na dzień jest coraz chłodniej, zimniej. Wobec tego trzeba przygotować naszą szafę. W tej notce pokażę wam masę świetnych, ciepłych rzeczy, które nie tylko są praktyczne, ale też śliczne  (*ノ・ω・)ノ. Pod zdjęciami będą umieszczone linki. Aww, nie mogę się doczekać następnych większych zakupów. Niestety, ale szkoła też źle wpływa na portfel, więc nie wiem kiedy to nastąpi. (ಥ⌣ಥ)
No, zaczynajmy! Niektóre dostępne są jeszcze w innych kolorach, więc zaglądajcie na aukcje.
 klikTo jeden ze sweterków, który spodobał mi się najbardziej. Jest dziewczęcy i jakby to... "niewinny" oraz "czysty". Czasem ma dziwne odczucia względem ubrań, haha.









Klik! Ta tutaj mogłaby nadawać się do stylizacji bardziej drapieżnych, z pazurkiem. Podoba mi się jej "workowatość", to jedna z cech, która najbardziej przyciąga mnie w ubraniach.












Klik! Ma w sobie "to coś". Babcine sweterki są nad wyraz urocze.














 Klik! Tutaj z kolei mamy eleganckie wdzianko, nadające się na spotkanie (*ノ・ω・)















Klik! Jego odsłona w kolorze pudrowego różu, to totalny must have. Nie wiem, skąd uzbieram pieniądze na to wszystko, ale znajdzie się on w mojej szafie.  






Z allegro to już koniec, teraz pokaże wam parę cudeniek z zagranicznego sklepu, Sheinside.
Klik! Kolejna już bluza z motywem "mroku". Kości na niej wyglądają naprawdę świetnie. Materiał nie wydaje się być wyjątkowo gruby, co zresztą może wyjść na dobre. Wszystkie komentarze na stronie dotyczące tego produktu są dobre. Mogę więc dopisać ją do listy "kiedyś na pewno kupię". Z naciskiem na "kiedyś".











Klik! A to cudo tutaj już do mnie leci, razem z paroma innymi rzeczami. Kiedy tylko dotrze z pewnością wam ją pokażę. Wspaniała rzecz, która łączy w sobie słodycz oraz swego rodzaju niegrzeczność.












Klik! 









Jeżeli się wam spodobały, to w następnym poście mogę dać więcej. To tylko namiastka tego, co znalazłam, haha. Więc jak? Wybór należy do was.
Słodkich snów.
*:・゚✧,Mirai*:・゚✧,

16 komentarzy:

  1. Pierwszy sweterek od razu wpadł mi w oko, jest prześliczny. <33 Mimo, że ciuszki z japan style na allegro sa zazwyczaj słabej jakości i tak rozważam jego zakup, bo naprawdę mi się podoba. >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz u mnie =3
    Nie da się ukryć, że jesień zbliża się coraz większymi krokami. Zdecydowanie daje się to już odczuć. A ubranka z notki choć nie do końca w moim stylu, są urocze i dość wdzięcznie się prezentują. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jesień to moja ulubiona pora, jeżeli chodzi o ubrania. Kurtki, koszule, długie spodnie i raczej mocniejsze buty <3 Nic więcej raczej mi nie potrzeba ^.- W zimie raczej ukryte są ubrania pod grubą kurtką :< A w lecie za gorąco. Jeszcze wiosna jest nawet przyjazna dla mojego stylu ^.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeeej! Weszłam do ich sklepu, mają tam tyle słodkich ubrań! Szkoda że wysyłka taka droga, no ale nie można mieć wszystkiego ;-; A melodie na tym blogu są przewspaniałe, chętnie posłuchałabym ich przy czytaniu. Znajdę je może gdzieś na yt? :-D

    Pozdrawiam!


    http://www.powrocdonatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza - Dango Daikazoku, music box ver.,
    druga - Naraku no Hana, też music box,
    trzecia, to Ichiban no Takaramono, także music box :3
    A sheinside oferuje darmową wysyłkę powyżej wyznaczonej kwoty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ubrania są śliczne, ale przeważnie słabej jakości, a naprawdę szkoda to czasem są tak ładne ubrania, że łooo... *.*
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu ja tu weszłam.. czemu?...
    Matulu jak ja uwielbiam takie ubranka, szczególnie ten pierwszy sweterek. Dziś widziałam bardzo podobny w jakimś butiku w moim miasteczku. Ale sama mam już sporo w szafie tego typu :D

    Btw dango w tle :33

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne ubrania wybrałaś :-) Ten ostatni jest slodki :-* ;-) Wspólna obserwacja? Ja już i fajnie by było gdybyś zrobiła to samo :-) http://mystylemychoice28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piąty sweterek baaardzo mi się podoba :D Ale reszta też jest całkiem niezła. Mogłabym się w jakiś w końcu zaopatrzyć. Dzięki za linki do ciuszków C:

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Właśnie zostałaś nominowana do Liebster Blog Award!
    Więcej informacji w tym poście :)
    http://myliveomomom.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi najbardziej przypadł do gustu trzeci sweterek :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeci sweterek jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej ten biały sweterek jest uroczy. Chyba sobie taki sprawię, a miałam nie wydawać pieniędzy >.<.
    Masz piękny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń